Vitatas

Heb al heel lang zitten dubben of ik zo'n groente-abonnement zou nemen. Nu we met het GAPS dieet (na Pasen) geen aardappelen, rijst en pasta meer gaan eten, heb ik de knoop doorgehakt. Gisteren haalde ik mijn eerste Vitatas Extra en de fruittas op.

En meteen ben ik er heel tevreden mee. Je kunt van te voren op de site kijken wat er in zit en daar je menu omheen plannen. De service van Paul de Groenteman in Dongen was super! Ik kocht ook 2 kilo bieten en 2 kilo wortelen om sap van te maken. Toen bood de dame in de winkel aan om even mee te lopen naar de auto. Dat was best nog een stukje. Wat een service!

Onder het karton op de bodem van de papieren zak zit een A4-tje met recepten en de herkomst van de groenten en het fruit. Dus als er voor jou 'vreemde' groenten in zitten, heb je meteen een recept bij de hand. Ook op de site zijn recepten te vinden.

De meeste groenten en fruit komen uit Nederland, dan uit Europa en een enkele keer ergens anders uit de wereld. Wil je alleen Hollandse groenten, dan kun je een Hollandtas bestellen.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar