Update GAPS dieet

Wisselende resultaten...(na 5 weken)

Ik denk dat ik wel kan zeggen dat mijn energie verbetert. Niet dat ik me ineens superwoman voel. Maar ik merk het aan dat ik nu ook 's avonds vaak (niet altijd) in staat ben om nog nuttige dingen te doen in plaats van bankhangen. Het lijkt wel lichter en helderder in mijn hoofd. Soms heb ik om 22.30 nog niet echt zin om naar bed te gaan. Dat is niet hoe ik mezelf ken. Meestal wil ik rond 21.30 al naar bed. Word regelmatig vóór de wekker wakker. Misschien ligt het deels aan de langer wordende dagen. We zullen het zien, als het weer winter wordt. Gelukkig duurt dat nog heel lang!

Lichamelijk heb ik niet per se meer energie, vaak voelt mijn lichaam moe. Ik ga er maar vanuit dat het druk is met allerlei herstelwerkzaamheden. Met de stoelgang gaat het op dit moment weer wat minder. Geen idee waar dat aan ligt.

En soms heb ik zo'n zin in een pannenkoek of rijst of een boterham.....maar gelukkig gaat dat snel weer over.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar